بِسْــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Tuesday 7 June 2011

Toilet science

Bebudak ni especially arfa zafran ni mmg pagi,petang.....siang,malam asyik dok rewind rancangan backyard science,syoknye sains,fingertips etc.....naik muak aku tgk walau bagus program2 ni utk bebudak.Bukan apa,yg aku xlaratnye abis barang2 aku dijadikan bahan eksperimen.Pastu rumah jangan ckp le...5minit je kemas,pastu 'ting' bertukar mcm tong sampah.huhuhu!!!TENSION AKU.

Ni nak view @blog apa yg dorg buat 1st day cuti sekolah ni........biarle post ni menjadi saksi terer nye chef2 kecik ni masak.kakak cakap nak buat kuih puteri ayu(kuih yg warna hijau ada kelapa kat atas tu)...saborrr jela aku....mommy sendiri pun xpandai buat kuih tu,dia pandai2 nak buat.SUKA ATI LE!!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...